♥♥Always share the best way for health and beauty♥♥
013-7729978 call/sms only
013-7449978 sms/whatsapp only

Saturday, November 6, 2010

EPPY BESDAY..MAMA FYA


ehem..ehem..arini my big day...aku mude lagi taw..baruuuuuu 26years..mudakan??so Alhamdulillah..aku masih diberi peluang untuk hidup di bumi Allah ni disamping family tersayang...n tambah istimewa lagi birthday aku tahun ni..disambut bersama my Fya la...so confirm la fya la hadiah paling istimewa dalam hidup aku..ko ingat senang menjadi seorang mama ni..its not complaining...aku pun still belajar menjadi mama yang terbaek
n aku hargai sangat2 pengalaman menjadi seorang mama ni..

Since dah jadi mama ni..aku lebih hargai kehidupan..after deliver je Fya..aku terus salute sape2 yang boleh beranak ramai tu..exspecially my late mom..dapat melahirkan dan menjaga kami 8 beradik..but 7kali bersalin..coz aku ni twinz..sila kagum sekejap..huhu3..n now aku dah start sedih ..coz my late mom xsempat nak tgk Fya n Omel...before arwah meninggal,arwah juz tau my twinz pregnat..but xsempat tau aku pun pregnant gak..xpela,itu semua dah ketentuanNya..aku redha..semoga arwah mak tenang di sana

So..wish for my birthday..
1..nak jadi anak yang sentiasa baek kepada my Abah, menantu yang lebih baek untuk my PIL, isteri yang terbaek untuk my Papa n mama terbaek for my Fya
2..Mendapat kesihatan yang maksimum..n target slim seperti zaman before kahwin..go mama go..
3..Terus fokus kepada kerja..i love my work very much..(pesanan terbaek dr opismate tersayang=k.in,please immune 'mereka',mereka tidak penting..n kami tidak terjejas pun..hahaha..)
4..Nak mantapkan skill communication..lebih yakin untuk berkomunikasi dengan orang ramai.
5..Hopefully aku dapat menyenangkan hati semua orang yang aku sayang..

Ok..aku harap sangat2..aku diberi kesihatan dan kekuatan untuk terus dipanjangkan umur serta bahagia sentiasa with all my Shayang...Amin

So..xde gambo for diz entry..next entry confirm de taw..so tunggu yer..aku pasti kembali lagi..

No comments:

Post a Comment