♥♥Always share the best way for health and beauty♥♥
013-7729978 call/sms only
013-7449978 sms/whatsapp only

Monday, November 15, 2010

Fya dah S.U.N.A.T

Seram okeyyy tajuk entry kali ni..ekceli mama ye yang terlebih seram..padahal anak yang nak sunat..seram punye pasal..sampaikan lupe nak charge hp,so xdela gambo untuk entry kali ni..dah hp bateri flat kan..watpe la nak bawak...


Korang sumer mesti cakap..lambatnye baru nak sunat..sebenarnya ade cerita di sebaliknya..aku penah bawak Fya untuk sunat,mase tu Fya baru 38hari..Doktor xbagi..Fya kecik lagi..3 bulan nanti baru datang..pastu aku boleh lupe n xsempat2 pegi..padahal every weekend pegi bandar..huahuahua..


Semalam pada umur 5 bulan 24 hari...14/11/2010 dengan rasminye Fya telah disunatkan..berdebar gak aku..tapi Fya memang gud gurl..dia boleh selamba je..time doktor gunting tutttt..aku dah standby je kalau dia meraung..tapi seperti biasa...salah jangkaan aku..siap hentak2 kaki dengan muka happy lepas doktor gunting tutttt...doktor tu pun cakap..HAPPYnyeeee..aku keluar dari bilik doktor tu dengan bangganya..anak mama memang kuat..macam mama..ye la mama dulu tengah pregnant 5bulan..boleh bermandi manda n naik gelongsor air tapi dok dalam tube yang besar for family tu lerrr kat Gambang Water Park.Time 7bulan pulak selamba je susun kerusi meja untuk program student...kesimpulannya di sini..kalau nak anak kuat macam Fya janganlah manjakan diri time pregnant..eceh..

No comments:

Post a Comment