♥♥Always share the best way for health and beauty♥♥
013-7729978 call/sms only
013-7449978 sms/whatsapp only

Monday, November 8, 2010

Saya Sayang Family Saya

Selamat kembali bertugas semuaaa...mesti malas kan nak keje setelah cuti lameee...sama la dengan empunya diri ni..malas je nk bangun tido pagi tadi..padahal Fya dah melalak suruh mamanye bangun..so pe aktiviti korang cuti aritu..mesti macam2kan..Ekceli tujuan tajuk entry di atas adalah kerana..cuti aritu..mase aku banyak dihabeskan dengan family yang ku cintai..wawawa..best sangat2..hari2 berjalan..yela bile lagi nak bermesra-mesraan selain ari cuti kan??n aku beruntung sangat2 coz family aku sume dok dekat2 je..xdela yang sorang di utara..sorang kat selatan..so kami sentiasa bersame walaupun xhari2..best kan..kan..kan..walaupun kami jalan2 dekat je..xkeluar dari BP pun..tapi kemesraan bersame itu penting..eceh..

Jom layan gambo aku..ko paham2la dengan aku ni..gambo mesti banyak gilosss..trademark aku..boleh gituu??hahaa..de aku kesah ko menyampah tengok gambo aku...korang tengokla gambo2 aku yang akan menceritakan segale-galenya...

5 Nov 2010...bermandi manda di Wet World Batu Pahat..kol 3pm baru pegi dekat je kan..so xpayahla nak pegi cepat2..nanti rentung pulak aku anak beranak..pegi dengan my SIL..aku nak cerita kekaguman aku ni..My Fya boleh berendam lame ko dalam air..seronok sangat2 dia..mule2 aku takut gak..kalau dia xtahan tapi jadi sebaliknya pulak..syabas Fya..sebab anak mama xdemam pon..

ni OTW ke Wet World..Fya macam boy kan??


yang atas gambo sebelum mandi..yang bawah selepas mandi..time mandi xambil gambo pun coz beg sume dalam locker..abes tu sumer gian nak mandi..sape nak jage beg kan..okeyy le tu..ko nampak kan keceriaan muke Fya..suke2

Fya kepenatan selepas bermandi-manda


7 Nov 2010..malam2 pegi men bowling..dah time siang..kami membuta je kan,perkataan 'kami' di situ sebabnye bukan aku sorang yang membute..hahahaa,harussla malam2 baru keluar..tapi nak ditegaskan di sini..aku memang xpandai men bowling..tapi aku men jugak..kalau tidak..sampai bile2 pun aku xpandai kan?? betul kan kawan2???so janganlah gelak dengan score tu yerr...

 aksi k.Ai yang memang terror men bowling merangkap trainer aku..aku dah up ko dalam blog ni..
pe lagi..pezen bagi gempakk sikit..hahaha n yang baju biru tu..adek bongsu ku..norman pun terror men bowling..pesal ko terror xhengat???
Medan Pertempuran...gila poyo..
 K.Mya pon terror..lepas baling bola terus buat muka ketat..
ni Arell yang poyo nak pakai kasut bowling gak..sebelah tu kasut dia la..size 1 tapi still besar untuk Arell..

ni pulak baby sitter kami..ko jangan marah ya..kalau ko men gak..nanti sape nak jage anak2 kami yang terbiar disebabkan mama2 ye men bowling xhengat dunia..credit to Suria..
taraaaaaaaaaa...ni la score yerr..ko tengok aku n Papa memang xpenah men bowling..kami mengaku kami AMATUR..


Kalau bagi ko..citer cuti aku ni xbest langsung..aku xkesah pun..sebab bagi aku..aku citer coz aku hepi sangat2 dapat spend time dengan kedua-dua family aku..bagi sama rata kan..yang penting..Saya Sayang Family Saya..

No comments:

Post a Comment