♥♥Always share the best way for health and beauty♥♥
013-7729978 call/sms only
013-7449978 sms/whatsapp only

Friday, November 12, 2010

Rancangan TV Kegemaran Saya

Agak poyo x tajuk entry kali ni???hehehe..saje nak share pe citer yang aku suka tengok. Sejak ade Fya ni..kegilaan aku nak tengok tv agak terbatas sikitla..idak ler boleh bersenang lenang dok tempat tv macam zaman bujang dolu2...banyak tanggungjawab harus disetelkan dulu...huahuahua...


Tapi aku still ade favourite tv show okeyyy...yang paling aku minat sekarang n dalam senarai teratas adalah....


ape macam..best x??sebab ape aku minat TARA (The Amazing Race Asia) kerana aku adalah peminat setia reality show..walaupun ada setengah reality show..xbape nak realiti sangat..tapi de aku kesah??nanti next entry aku citer lagi senarai reality show yang aku minat gilerrrrrr...boleh kan??hahaha...

ok..the special about TARA ialah ade peserta dari Malaysia..dan amat membanggakan sebagai rakyat Malaysia..Setiap musim TARA..peserta Malaysia mesti menduduki tempat top 3 je tau..terror kan??walaupun Malaysia agak suram dalam Sukan SEA.Jom tengok sejarah kemenangan peserta Malaysia

Musim Pertama
The Amazing Race Asia - Amazing Race
1st Place: Zabrina & Joe Jer

Musim Kedua
2nd Place : Pamela & Vanessa 

Musim Ketiga
Amazing Race Asia Records - The Amazing Race Asia
3rd Place : Ida & Tania

Dalam TARA aku boleh tengok keindahan dan kemajuan tempat orang..yerr la xmampu nak pegi sumerr tempat tu..dan yang penting orang Asia pun boleh tengok keindahan Malaysia..salah satu promosi pelancongan tu..

Kat sini la kita boleh tengok macam mane semangat setia kawan,pengorbanan husband/BFkepada wife/GF,perasaan gembira,sedih,kepenatan dan kepayahan nak settlekan task. Bestkan TARA..so kalau korang nak mengalami sendiri keseronokan macam aku rase..eceh..korang tengok la sendiri, masih belum terlambat coz still ade 5 teams yang bertanding dalam TARA musim ke-4.Setiap Khamis,9 malam di saluran AXN(701,Astro). Preview banyak kali..aku xboleh bagi time ye bila..coz selalu berubah-ubah waktu siaran..pepandai korang la yerr...hahahaaaaaaaa...

Sebenarnya banyak tv show yang aku follow time bujangan dolu2..tapi sekarang dah xberkesempatan nak tengok..pengorbanan seorang ibu tu...huhuhu..kadang2 rase ketinggalan jugak bila orang cerita pasal chinta chanduri la..tapi aku tahu sikit2 je..last2 dah last episode semalam...

Tapi demi TARA..aku pastikan aku xakan miss..so hope sangat2 musim ni team Malaysia jadi winner..kalau xdapat 1st place pun..dalam top 3 pun okeyyyla..

No comments:

Post a Comment